tirsdag 25. januar 2011

Forandring fryder:)

Da skal jeg sette igang og prøve å gjøre noen forandringer på layouten til bloggen min. Min kjære søster har gitt meg et intensivkurs i programmer jeg ikke ante eksisterte engang. Så nå driver jeg å leker meg litt med tekst og bilder. I den forbindelse håper jeg dere holder ut med all min prøving og feiling:) Jeg blir veldig glad for kommentarer om hva dere synes om forandringene! Vil nok ta det hele smule for smule til jeg forhåpentligvis klarer å slå meg til ro med et sluttresultat:)

2 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Det skal du nok klare fint! Du har allerede fått deg en fin heading ser jeg:-)) Lykke til, skal nok gi tilbakemeldinger!:)
Kos deg
Klem

Fru R. sa...

Headingen er kjempetøff, og annerledes, den vil bli lagt merke til ! Spennende dette. Sender deg en mld på FB.
KLEM


Blogglisten