mandag 1. november 2010

En sofakrok

NIB´ s utfordring i november er stue. Så da tenkte jeg at sofakroken i tv- stuen skulle få lov til å være med. Den er stadig under forandring siden jeg på merkelig vis aldri blir helt fornøyd. Så her kan jeg synke under teppet og slappe av om kveldene.
De som har fulgt bloggen min legger kanskje merke til at det har dukket opp et kart på veggen som ikke har vært der før. Jeg var så heldig å få dette skolekartet. Det er jo både dekorativt- og lærerikt for førsteklassingene i heimen:)
Min siste lidenskap på den usunne fronten er Onion rings. Så med ei skål med slike ved siden av meg så storkoser jeg meg riktig godt i sofakroken:)

12 kommentarer:

NIB sa...

Hei! Takk for veldig herlig og kreativt bidrag i utfordringen. Liker stilen din!

Storeflittig

Fargebarn sa...

Fin fin stue du har! Likte godt bordet og sofaen.

hviit sa...

Lykke til! klem

Fru Trippel sa...

Tuuuuusen takk!:)))

Yvonnes Ymserier sa...

Veldig flott - kjempekult med kartet på veggen og de andre fargeklattene!

Brigg sa...

finfint!!

Anja sa...

Stilig med kart på veggen!

elisabeth sa...

åh for en FIN FIN krakk du har!!! åsså kartet da! deilig deilig!
(hva har du hengt det opp med...har et selv som aldri har komt seg så langt som til veggen ;) funker det med gardingstangholdere-ting mon tro??)

Fru Trippel sa...

Elisabeth: Jeg kjøpte noe metalloppheng på Clas Olson som funket finfint:)

BlandetLoft sa...

åh ALT var bare fint!

elisabeth sa...

åååh da skal jeg ta meg en tur oppom han Clas i dag :D takk

Sanne sa...

Jeg har også et norgeskart hjemme. eller, et skandinavia skolekart, men ditt var finere enn mitt, for min er blitt brukt i en musikkvideo og har blitt ganske ødelagt. men jeg er så glad i det likevel at jeg klarer ikke kvitte meg med det... men herregud, så fin stuekrok du har :D nydelig rettogslett


Blogglisten