lørdag 22. januar 2011

Bare trist...

Er det lov å sørge over et felt tre??? Vel, jeg må innrømme at det er akkurat det jeg gjør for øyeblikket. Det er ikke en gang det treet på bildet over- for vi har jo ikke vært smarte nok til å ta bilde av bjørka vår... Ei gammel bjørk på ca. 15 meter sto og prydet hagen vår inntil for kun få timer siden. Hadde det vært opp til meg så hadde den stått der for alltid- var glad i den flotte bjørka, jeg, som var full av fuglereder om våren og klatrende barn hele sommeren. Dessverre var naboen ikke like begeistret- og for å bevare nabofreden ble den altså idag kappet ned. Det vil si- ikke helt. Ungene fikk seg ei lekehytte i den sist sommer og jeg nektet plent for at trehytten skulle gå med i dragsuget.
Så nå ser det altså sånn ut... Lekkert? På ingen måte! Nå må det vel bygges tak på trehytten også? Men det blir en del bjørkeved ut av det om ikke annet- og mannen fikk lekt seg masse med sag og øks:) Så farvel, kjære bjørka vår, det var fint så lenge det varte...

Ingen kommentarer:


Blogglisten