lørdag 29. januar 2011

Enn så lenge...

Aller først må jeg takke for fine tilbakemeldinger på den nye headingen min:)) Forandring fryder! De som har fulgt med på bloggen min en stund vet at det har vært en del utskiftninger når det kommer til spisestuen. Først hadde jeg en spisestue fra 40-50- tallet, siden et rundt, svart spisebord og nå er det altså denne hvite varianten som har oppgaven. Tror endelig jeg har funnet utgaven som jeg kan slå meg til ro med en god stund:)
Med klaffer blir dette spisebordet kjempestort- det var også et av kriteriene jeg hadde da jakten på det rette spisebordet pågikk. I tillegg liker jeg at det er så enkelt og klassisk i formen. Foreløpig er det to forskjellige utgaver av stoler som omringer bordet- men det blir nok en ordning på det også etterhvert. Dessuten har jeg ingen problemer med å blande ulike stoler rundt et bord:) For å gjøre det hele komplett så skulle jeg gjerne byttet ut taklampen dersom jeg hadde kommet over den rette industrilampen- men akkurat nå så synes jeg at de fleste industrilampene ser ut som kopier av hverandre. Skulle helst kommet meg inn i en nedlagt fabrikk og koblet ned en lampe eller to selv:))

7 kommentarer:

Martha sa...

Superfint med hvitt spisebord...
Har lagt meg som følger hos deg..

God helg.

Martha.

Bergfrua sa...

Så lekkert =)
Hvor har du forresten kjøpt den hvite stolen med stålbeina? Er det eames?

God helg!

mvh bergfrua

Christine C sa...

Så utrolig fin spisestue - så lyst og lekkert. Kjempefin bokhylle du har også.
Ha en fin lørdag videre :-))

Concept Interiors sa...

kjører hvitt selv, med eames stoler, og det funker super bra. Veldig greit å tørke av etter klissete små fingre også..

Kjøpte runde filt matter på designtorget som jeg bruker som "pute" på eames stolene, da de blir litt harde:)

Kissamelissa sa...

Gratla med nytt bord og nye stoler! Lekkert! Du kan jo dekke noen meter bord innover i stua du, så det må jo være praktisk med et slikt bord. HVor har du kjøpt det?

Fru Trippel sa...

Takker og bukker for skryt:) Kissamelissa, bordet ble kjøpt på Living:)
Ha ei god helg!
Klem fra meg

Fargebarn sa...

Så stilig spisebord! Likte det kjempegodt. Og Eamesstolene blir jeg aldri ferdig med å sikle på! ;)
Skal ha slike selv....en gang.

Kaizers er konge. og på mandag kommer nytt album ;)

Ha en strålende helg!


Blogglisten