fredag 31. desember 2010

Topp 20 inspirasjon

Her er et knippe av inpsirasjonsbilder fra bloggen min. Det er ikke lett å plukke ut 20 når en egentlig synes at alle bildene er like inspirerende. Men tror jeg klarte å få til et lite utvalg:)
Det var den der skredderdukken jeg ønsket meg, da...
Og min forkjærlighet for gamle arkivskap er ingen hemmelighet.
En gang får kanskje jeg også et soverom som er verdt å komme på trykk:)
Koselig arbeidsbord ved det lille vinduet.
En helt rålekker inngang! Elsker mursteinsveggene!
Gjennomført og med stilig stålampe- som jeg regner med er Jielde.
Enkel og ren kjøkkenkrok- med misunnelsesverdige vinduer.
Lekkert med brunt og hvitt i kombinasjon.

Så var det walk in closet da...ønske, ønske, ønske!
Knalltøffe spisestoler!
Mursteinsveggen, vinduene og industrilampen er prikken over i´en (- og så kjøleskapet, da:)
Flere rålekre spisestoler- og ikke minst vinduet....:)
Disse spisestolene er verdt enda et inspirasjonsbilde:)
Enkelt med fine detaljer. Må få meg en kjole som kan henge til pynt- sånn helt tilfeldig, liksom:)
To tøffe lamper og bildene som er plassert på gulvet skaper hele inntrykket.
Jeg kunne spist frokost her, jeg:)
Trapp? Ja takk!
Dette bildet skal jeg ta med meg som inspirasjon til neste jul:)

1 kommentar:

Fru R. sa...

Heia
Masse flotte inspirasjonsbilder !!!
Ønske dokk alle en fin feiring, og et kjempegodt nyttår. Sitte her med det du hadde....så blir roligt her med tørkerullen som venn.
Klem


Blogglisten