onsdag 10. november 2010

Kartfetisj?

De som har fulgt med på bloggen min vet at jeg har et skolekart på veggen i stuen oppe. Jeg er så heldig at jeg har fått et par eksemplarer av disse kartene. Og siden jeg har flere så kan jeg benytte anledningen til å være litt kreativ med dem også. Her har jeg fått et av kartene skråstilt på et lerret. Må visst være en kartfetisjist....det er noe med dem - kan ikke sette fingen på hva... må være lærergenet i meg:) Dette er kart av sorten så til de grader utdatert, så jeg setter ikke ungene foran dette og pugger geografi:)
For eksempel så er visst øst og vest- Tyskland so last year- for ikke å snakke om:
Sovjetunionen:)
Enn så lenge henger det her.

5 kommentarer:

allesistgut sa...

Jeg har en kartgfetisj også. ;))) Liker kartet ditt.
Hilsen allesistgut

Anonym sa...

Fantastisk stilig! Du er så kreativ! Syns kartet passet perfekt over sofaen :)

Unnemor sa...

Så fint! Likte spesielt godt detaljen under sofaen..... :-)

Fru Trippel sa...

Hahahahaha!!!:) Har ventet på om noen var så observant å få det med seg:))
Godt jobba, Unnemor:)

Åpent^hus sa...

stilig å blande gamle kart med moderne ting
artig å ramle inn på bloggen din

jeg er også på utkikk etter gammelt kart :)


Blogglisten