lørdag 25. desember 2010

Strålende jul:)

Treet ble pyntet, tradisjonen tro, lille julaften...
...og tok imot oss i all sin prakt på julaftenmorgenen.
Min barndoms drømmejul ble et faktum igår. Snøen dalet ned hele dagen og gjorde stemningen aldeles perfekt. Det var koselig å kunne sette ut grøt til nissen på en snødekket trapp med tente lykter (- virkelig ikke vant til snø på julaften på disse kanter!)
Og nissen var tydeligvis fornøyd med måltidet:)
Forventningsfulle barn som bare måtte kjenne bittelitt på gavene før middagen.
Kosedressene de har ønsket seg i et år lå pakket inn fra mormor og morfar. Hell og lykke!!!

Stas og se ungene fryde seg i all snøen 1. juledagsmorgen. Tror jeg kan telle på en hånd alle de gangene jeg har opplevd så mye snø her - ihvertfall på julaften!

Og en av gavene jeg ønsket meg lå under treet! Figurer flott laget av "Willow tre". Det skal bli fint å kunne pakke disse opp jul etter jul i mange år fremover:)
Og ei fin og enkel lyslykt:)
Og enda har jeg en kjempeflott gave på vent- som pga været nedover i Europa ikke nådde frem til jul. Gjett om jeg gleder meg til den!!! Håper alle fortsatt har en strålende jul!:)

Ingen kommentarer:


Blogglisten