fredag 17. desember 2010

Søtmons?

Siden jeg er en søtmons så kastet jeg meg over en Vanilla fudge- oppskrift jeg kom over. Og jeg er villig til å gjøre mye for å få godsakene i boks. Men for en tålmodighetsprøve dette ble! Røre, røre, røre i gryte og hele tiden måle temperatur. Det tok sin tid og jeg var på nippet til å droppe hele greiene. Men jeg holdt ut- og nå er fudgen trygt plassert i et norgesglass. Dersom du ikke er en søtmons skal du- for det første prise deg lykkelig over det- og for det andre- aldri tenke på å gjennomføre dette prosjektet. Hvis jeg skal være brutalt ærlig så ble dette i det aller søteste laget- til og med for en proff søtmons som meg...:)
Her plassert sammen med glasset med telys:)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei, så fine de ser ut, minner mistenkelig om mine vanilla fudge...det er helt klart at de er i det søteste slaget...men det er jo kjekkt også da, for da får man liksom dekket ukens søtbehov bare ved en bit...hi,hi...ha en fin helg i førjulstria. Klem Wilhelmine


Blogglisten