tirsdag 28. desember 2010

Hekta på fabrikkvinduer...

Så lenge jeg kan huske så har jeg hatt en hang up på store, gamle fabrikkvinduer. Helst skulle jeg hatt en ukjent, rik slektning som plutselig skulle gitt meg en penthouse leilighet i New York- der veggene var dekket av slike vinduer. Men tilbake til virkeligheten... Tenk så kult og klart å få satt inn slike vinduer i et typisk 50- tallshus som vårt. Fra tak til gulv.
Hadde gjerne hatt det på soverommet!
Og selvsagt i stuen! Men dropper grafittien:)
Ååååååååååååå, lekkert!!!!
Tar gjerne dette oppussingsprosjektet jeg!
Og med mursteinsvegger for å gjøre inntrykket komplett. De som kjenner til Møbelgalleriet i Stavanger vet at de ligger i et gammelt fabrikklokale som jeg GJERNE skulle likt å bo i - der har de akkurat de rette vinduene- og en fantastisk utsikt over Stavanger...sukk!

3 kommentarer:

Lille Liljehvit sa...

Jeg er heeelt enig!! Berre lekkert!! :)

designhund sa...

Åh, samme her. Har ALLTID elsket det!
Det nærmeste jeg kommer akkurat nå
er å male de store stuevinduene sorte,
karmene altså:-)
Blir ikke helt det samme, (mangler takhøyden
som ofte følger med disse vinduene også.)
Tone

Flisan sa...

Heeeeelt enig.
Jeg drømmer ikke om stort hus og hage.
jeg drømmer mer om penthouse leilighet med store fabrikkvinduer !!!
det er kjempelekkert.
så fin blogg du har - legger meg til som følger jeg.
håper du har lyst å følge meg også !


Blogglisten