mandag 6. september 2010

Utfordring og utfordring, fru Blom...

NIB´s septemberutfordring er "SOVEROM"...  Ok, en fullstendig umulig utfordring for meg. Hadde jeg gått offentlig ut med bilder av soverommet så hadde jeg sannsynligvis blitt både arveløs, venneløs og kastet hodestups ut av NIB. Jeg lover! Istedet kan vi i mellomtiden late som soverommet ser sånn noenlunde ut som på bildene her... Uansett er høstens store prosjekt her i heimen nytt soverom. Og DA har jeg planer om et fotogent soverom. Har ihvertfall maaange ideer i hodet når rommet blir klart for innredning. Kanskje, men bare kanskje det kan vanke noen bilder da:)

Bilder fra emmas og boligmagasinet.

3 kommentarer:

BlandetLoft sa...

hehe. Jeg lar også vær å sende inn bilde av mitt soverom.. Så forstår deg godt ;)

små og store drømmer sa...

Tenk om jeg også hadde et så fint soverom. Da hadde jeg vært glad og sovet godt hver eneste natt..

Ellen sa...

Åj, og så jeg som trodde det lekre soverommet var ditt!!!Men, not to worry, jeg har heller ikke et bloggbart soverom....Men jeg sover nå godt i det hver natt allikevel:)


Blogglisten