lørdag 4. september 2010

Et galskapstegn?

Da har jeg altså gjort det... Siden jeg er ferska så kan jeg likeså godt offentliggjøre det: Jeg har sortert bøkene etter farge i bokhyllene........... Som om jeg ikke har nok av andre ting å holde på med så klarte jeg altså å finne tid til å gjøre det. Jeg må kun ha gjort det for min egen del fordi jeg gikk og krysset fingrene i håp om at ingen skulle oppdage det. Men dengang ei... Mannen ble lettere sjokka og venner lo. Det er da jeg lurer på om min perfeksjonistiske personlighet er iferd med å bli gal. For hva er vitsen med fargesortering i bokhyllen??? Vel, det gir jo et litt ryddigere uttrykk da- eller? Mannen har enda ikke krevd at jeg skal kaste bøkene hulter til bulter igjen- men det er sikkert bare fordi han er sjeleglad over at jeg ikke gjennomførte ideen med å snu alle bøkene med permen inn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

For min del så gir det et ryddigere inntrykk, og det er mer nødvendig hos meg enn hos deg :-) Feilen jeg gjorde den gang, var å kaste alle omslagene, og det angrer jeg på! Synes dessuten det er enklere å finne fram til bøkene jeg er på jakt etter, for jeg husker liksom fargen på boka :-) Så det så! Syns det var riktig fint jeg, Monique!
KH

Fru Trippel sa...

Tuuuuusen takk, KH!:)))

Cherry Blossom Blog sa...

Hihi, kjenner meg igjen her. Det er så lekkert med fargesortering!
Skaper ro, orden og ryddighet! Også er det rett og slett bare lekkert!
Tommel opp! :)

Anette sa...

Jeg har og bøkene sortert etter farge. Synes det er kjempe lekkert.


Blogglisten