lørdag 17. juli 2010

Mer om Fru Trippel

Fru Trippel mener selv hun er ei ung snuppe (- ihvertfall til sinns). Jeg har tre barn, mann, jobb, hund, hus og hage. Huset er fra 50-tallet og er pusset opp til det ugjenkjennelige. Hagen er kjempestor og god tumleplass for alle ungene i nabolaget. Herr Trippel imponerte med å bygge ei flott trehytte i sommer til vill begeistring fra den yngre garde. Selv elsker jeg å finne ut smarte løsninger på ting og utstyr vi allerede har. Problemet mitt er at jeg så til de grader er perfeksjonist... Ja, det kan være riktig slitsomt iblant fordi resten av familien deler ikke fruens syn på dette punktet... Men når huset er blåst for rot og smuler og jeg kan sette meg ned med interiørinspirasjon da koser jeg meg. Noe av inspirasjonen samles i en postkasse som jeg kom over i en koselig interiørbutikk i Søgne ifjor sommer.

Ingen kommentarer:


Blogglisten