torsdag 10. mars 2011

Ja, her har jeg jammen meg hatt en laaang bloggepause! Jeg er nok ikke klar for kjempeblogging med det første. Pausen har vært så gjennomført at en veninne måtte fortelle meg at jeg hadde fått en award fra den kjempefine bloggen nullfiresyvni. Tusen hjertelig takk- det er sånne ting som gir en lyst til å fortsette med blogging:))

Så nå har jeg det ærefulle oppdrag med å tildele fem andre blogger den samme AWARD:)))

Så fordi dere så inderlig fortjener det - gir jeg awarden videre til:

HiH

Annika

Høytrykk

Mitt gode liv

Villa Dilla

Alle og enhver er vel verdt et besøk!

Og til slutt må jeg bare TAKKE alle dere som ikke har gitt meg fullstendig opp men titter innom bloggen min jevnt og trutt!!!
 Setter utrolig STOR pris på det!!!!!

Klem fra Monica


6 kommentarer:

Kirsti sa...

Så koselig at du satte så stor pris på det. Blogging kan noen ganger være ganske tungt. særlig når man kjenner kretiviteten og motivasjonen forsvinne. mitt problem er at jobben noen ganger krever 100% av meg og da rekker jeg ikke så mye som klikke innom bloggen på gjerne en uke av gangen. så får man gjerne dårlig samvittighet og det kan bli en ond sirkel. Men så kan også blogging være et lite fristed. fri fra kjas og mas. og om du orker setter vi stor pris på at du av og til sier noen ord ;)

Kirsti

Kissamelissa sa...

Velkommen tilbake, kjære deg! Sees på mandag :-)

Annikashjem sa...

Tusen takk, det var kjempe koselig, jeg har aldri fått en award før så det blir spennende å se om jeg klarer å videreføre den riktig ;)

kjempe koselig at du liker bloggen min :)

klem Annika

Fru R. sa...

Heia
Så kjekt å se innlegg fra deg...har ventet på deg:)
Nå sitte jeg, A og A på hytta, kom inn i dag. Har dokk vært avgårde i vinterferien? Hilsa
Godklem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Du har vunnet en liten gave på min blogg...
Det hadde vært supert om du kunne sendt din adr. på mail til meg...
syhjornet@hotmail.com

Ha en super dag...

Martha sa...

Tusen takk skal du ha..så koselig :)

God helg ..
Klem


Blogglisten